daanhooymans.reismee.nl

Weekendje weg. Destination: Heaven!

Afgelopen vrijdag zijn we met de boot vertrokken voor een lekker relaxweekendje op Morro de Sao Paulo met wat medestudenten van de taalcursus. Dit is een klein eilandje op ongeveer 3 uur varen van Salador vandaan en het is daar ronduit magisch mooi! Prachtige stranden, vriendelijke mensen, relaxte muziek. Oftewel: kan niet beter. We hebben eigenlijk vrij weinig gedaan behalve relaxen op het strand(vandaar dat ik ook vrij verbrand ben:P). Ik heb samen met Andre(een zwitser) een klein wandeltochtje gemaakt over de rustige strandjes in het noorden van het eilandje(in het zuiden liggen de toeristische stranden) wat echt geweldig was! Door de bush naar het strandje en ergens tegen de rotswand vonden we een heeeeel relaxt barretje, de One Love Bar. Hier zat een man rustig gitaar te spelen en onder het genot van een biertje hebben we daar nog wat extra rust gepakt. Laatste avond nog naar een leuk feestje gegaan waar iedereen uiteraard weer lekker los was en de volgende dag weer met de boot terug.

Ik ben helaas nog niet aan surfen toe gekomen omdat de stranden hier vrij rotsachtig zijn waardoor het best gevaarlijk is. Maar ik zit hier 3 maanden dus het komt echt wel goed.

Evelien en ik hebben vanmiddag overigens een soort usb stick gekocht waarmee we altijd en overal internet hebben dus misschien kan ik binnenkort even met thuis skypen:)

Reacties

Reacties

Maik

Daan, ik had toch meer van je verwacht! 53 foto's op facebook gezet en jij presteert het om er geen één leuke latina op te hebben:O voor niks met smart gewacht... Maar ziet er zeker lekker uit hha, mooi dat je het naar je zin hebt en have fun!
x

Martin

Zo dan! Daar kan ik wel jaloers van worden. Verhalen van zee en stranden en rotsen en dan ... een barretje waar iemand gitaar zit te spelen. En dan ook nog een lekker biertje! Waarom krijgen we daar nou geen foto's van te zien? Of heb je je camera alweer verloren/in je broekzak laten zitten toen je de zee inging/op een rots laten vallen/aan een zwerver uitgeleend en nog niet teruggekregen etc etc :D
Goed bezig, gozert!

Martin

Oooowwww!!! Ik zag het niet. Ik begreep het verkeerd. Ze staan op Facebook!!!
Geweldig!
Groetjes,
Martin

Joop

Geweldig brootje!!
Ik hoef denk ik niet te zeggen dat ik INTENS jaloers ben!! Met hoeveel mensen zitten jullie op dat schooltje? Of meer, wie zijn je medestudenten?
En hoe is het nou in het gezin? Lukt communiceren beetje?
xxxxxxx

Daan

@ Maik: bij de feestjes neem ik natuurlijk geen camera mee, oftewel geen foto's van latina's tot nu toe.
@ Joop: We zitten met zijn zessen in de klas maar er zijn meerdere niveaus en van de verschillende klasjes hebben we een beetje een chill groepje gemaakt:) de meeste blanke mensen op de foto's zijn van het schooltje;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active