daanhooymans.reismee.nl

eerste lesdag

dat duurde nog niet eens zo lang, dat eerste blogje toch?

gister veilig aangekomen in t gastgezin (slechts een dochter spreekt een beetje engels, maar die woont niet meer thuis...)

ongelofelijk lieve gastmoeder die meteen zorgde voor wat te eten en ons direct ook naar de douche doorverwees:P

vandaag ook de eerste les gehad. Evelien zit 1 klasje lager dan ik maar das nie zo heel erg. ik kan wel meekomen met dit klasje (meesten zitten hier al week of 2) maar tis wel pittig. omdat het zo ongelofelijk heet is heeft gelukkig elk lokaal airco dus tis te doen. zometeen met wat klasgenootjes voor het eerst naar t strand, oftewel keihard verbranden en afkoelen.

ik post zo snel mogelijk weer iets nieuws!

ik kan hier wel aan wennen

Reacties

Reacties

domenico

Epic! hahaha chill dat het relaxed is daar ouwe. (:
En beter ga je ook surfen, je zit in Brazilië for fuck's sake!
Dude ik eis een dagelijkse blog! en foto's van braziliaanse bobs ofcourse... :'P

philomeen

Klinkt heerlijk..ook nog n beetje geslapedn?
Zeker wel genieten aan het starnd en..surfen geblazen???
dikke knuf

Coos

"Keihard verbranden en afkoelen" .... ik lust er wel pap van.

Veel plezier daar, Daan!

Martin

Je kunt er wel aan wennen! I bet you do!
Geniet, zoon! Dit is het leven.
Martin

Martin

PS. Van waar af heb je dit gepost? Oftewel, waar heb je allemaal internet access?

Jopie

Nice brootje! ben benieuwd naar je avonturen (en foto's!!)
xxxx

Martin

Als je veel foto's post en daardoor in ruimteproblemen komt, sponsor ik een heuvel diskspace.
Maar eerst ... foto's!!!! :D

Annemiek

Daan!

Nu moet je toch even gaan uitleggen wat je precies in Brazilië van plan bent?! Zit je op school of zo?! En in een gastgezin! Ik dacht dat jij diehard ging backpacken ? :O

Kus Miek!

Laura

Daan! Wauw klinkt al heel tof! En idd, je moet echt gaan surfen! In Brazilie is t echt top, ben er ook geweest! Ik ben echt jaloers, heeeeel veel plezier! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active